خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 15:49
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
روح الامینی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب:

رفتارهای رقابتی دوران انتخابات باید به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود/ همه با هم برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کنیم

نماینده مردم تهران در پیامی ضمن تبریک به مسعود پزشکیان برای پیروزی در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به ایشان گفت: امیدواریم رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شده و همه با هم و هر فرد در حد توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کنیم و با استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور، به‌ویژه کارشناسان جوان، انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ متن پیام عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

برادر ارجمند، همکار گرامی و رزمنده دفاع مقدس، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان؛

انتخاب شایسته شما به عنوان رئیس‌جمهور ایران توسط ملت فهیم و با بصیرت، که با شکست دستگاه تبلیغاتی غرب همراه شد، را تبریک عرض می‌نمایم. این انتخاب نه تنها نشانه‌ای از اعتماد و اطمینان ملت به توانایی‌ها و تدابیر شماست، بلکه نمادی از قدرت و استقامت ملی در مقابل فشارها و تبلیغات خارجی نیز می‌باشد. از خداوند منان برای شما توفیق بیشتر در خدمت به ملت عزیز ایران را خواستارم.

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات،  شایسته تقدیر و تشکر عملی است. این حضور نماد بارزی از وفاق ملی و عزم راسخ مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود و ایستادگی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است، بی‌شک این حمایت مردمی لازمه تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه برای حل مشکلات این پشتیبانان واقعی انقلاب است.

این موفقیت بزرگ حاصل جلب توجه عنایت الهی به سوی همه فعالان این عرصه حساس، به‌ویژه جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی می باشد و نمادی از همبستگی و همکاری ملی است که باید با روحیه تعاون و همدلی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور به کار گرفته شود.ان شاالله که رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شده و همه با هم و هر فرد در حد توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کنیم.

ان شاالله با توکل به خداوند رحمان و با دیدی بلند و افقی روشن، و با استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل کشور، به‌ویژه  کارشناسان جوان، انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرید.

 این مسئولیت خطیر، فرصتی برای بهره‌برداری از تجربیات گذشته و هدایت کشور به سوی آینده‌ای درخشان و تحول برای مردم است.

 با شناختی که از روحیه مردمی و دغدغه‌مند شما دارم و با توجه به روش عملی مدیریت شما که مبتنی بر دانش و تجربه است، امیدوارم با استفاده از هدایت های ارزشمند رهبری، همدلی و پشتیبانی و نظارت مجلس تمام توان کشور را برای حل مشکلات همه احاد مردم به کار بگیرید. وفاق ملی و همبستگی مردمی که در این انتخابات جلوه‌گر شد، باید همچنان به عنوان نیرویی محرک برای دستیابی به اهداف بلند و متعالی جمهوری اسلامی ایران مورد استفاده قرار گیرد.

برادر شما

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380344
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار